Sick

Hallå!
 
Är sjuk.. igen. Förstår inte hur jag kan ta åt mig så mycket bakterier och skit. I julas var jag sjuk 4 veckor och nur är det dags igen. Sitter BARA i halsen, slemmar och hostar. Antagligen bara för att jag ska åka till Sthlm nu på torsdag och tävla i helgen. Men börja kännas bättra nu efter ex antal shotar med slemlösande och knarkande av halstabletter. 
 
Har haft det gansak rörigt i privatlivet just nu, därför ingen större uppdatering. Men ska försöka ändra på det, börjar bli lite gladare nu när våren börjar komma :) Imorn blir det en lägenhetsvisning, hoppas det finns någon liten chans att vi kan få den men är mycket tveksam. 
 
Och om 16 dagar är det min födelsedag, OMG ! Happy happy happy
 
Uppdaterar mer imorn ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0