Packa packa packa

Hallå!
Usch vad allt är rörigt just nu, har saker sprida i hela rummet, väskan och i tvättstugan. Men snart så hoppas jag att allt är på plats i resväskan inför morgondagens resa till Stockholm! Är så otroligt taggad och är snart frisk med.. hur bra kan det bli!? :D 
 
Eftersom jag inte är hemma på alla hjärtans dag så har jag och Markus vår kärleksdag idag istället. Jag har köpt fina rosor och massa choklad till han. Gjorde lite narr av han då han alltid äter upp min choklad ;) 
Medans han står i köket och lagar plättar, sicken man jag har hittat haha.
 
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt innan och efter tävling. Men vill ändå ha 100% fokus på det jag ska göra och för det jag åkte upp för. 
 
Nu måste jag packa klart innan jag ska sticka och jobba ikväll. 
 
Dem fina blommorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0