Någon form av resfeber?

Vet inte hur länge sen det var jag var ute och reste, om man räknar bort alla hemresor till Sthlm!
Kanske inte kan kalla detta för att resa heller men på söndag bär det av mot Gislaved för träningsläger i 5 dagar. 5 dagar av Eat, swim, sleep, repeat... 
Och jag har jätte nojja över detta, why? Har skrivit packlista, inköpslista och bokat tvättid... allså snälla lilla fröken Edenfelt detta börjarr gå upp mot väggarna haha. Men måste verkligen att allt kommer med som jag behöver! 
 
Strax väntar jobb i simhallen och sen raka vägen hem till sängen. Blir så otroligt trött av regn och blåst. 
Hoppas ni alla har en bra lillördag iaf :) 
 
 
 Hahah så typiskt mig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0