Så mycket är på g

Godmorgon!
Hoppas ni mår toppen, själv är jag helt slut. Händer så mycket hela tiden och får aldrig något andrum. Men på något sätt älskar jag det. Det är många roliga saker som sker just nu. Igår tex hade jag avslutning för mina vuxensimmare, drog ner deras nivå från 40 år till 5 år och hade så otroligt roligt. Fick även en flaska vitt vin och choklad som avslutningspresenter. Jag lova jag höll på att börja böla för dem är så himla underbara människor att jobba med! 
 
Nu fortsätter det någon vecka till med träning för dem yngre simmarna och även för min egen del. Nästa vecka drar jag på träningsläger till Falkenberg. Är så taggad redan nu haha ^^ Och om skolan till hsöten börjar också lösa sig, varit mycket strul med kurser, betyg och det ena med det andra men idag hoppas jag på att det är sista mötet! 
 
Sen i juni kommer mamma ner och jag längtar efter henne så otrooooooooooligt mycket! Denna sommar kommer bli toppen! 
 
Men nu är det dags att klä på sig och gå ut med Abbe, ha en kanon dag! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0