Bränd!

God kväll kära läsare!
Vilken jävla värme vi har i Skåne idag! Skinande sol, inte ett moln och ja helt klart över 25 grader! 
Under denna vackra dag har jag jobbat utomhus på simtävling med mina kära små simknattar, och dem är så otroligt mega duktiga! :) 
 
Har dessvärre bränt axlarna en skvätt så är lite gyllenröd, hahah kan man säga så? ;) 
Inte nog med det, när jag kom hem tänkte jag fixa mina fötter och naglar. Råkar självklart klippa sönder hela nagelbandet på tån så har fått plåstra om tån, skura golv och tvättat strumpor nu... jippie! 
 
Väntar nu på Olsson Jr att han ska komma hem så vi kan äta fiskspätt i ugn och rabbarberpaj till efterrätt ;) 
 
Gårdagens fredagsgott, fruktsallad med smält vit choklad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0