Äntligen DM kvalad!

Tja allesammans!
Ni kan inte fatta min lycka just nu bakom alla gäspningar. Varit en riktigt tuff men rolig helg! Äntligen tog jag i för kung och fosterland och kvalade på 50 fjäril. Tanken var ju att det skulle ske på bröstsimmet men vad fan, nu är det gjort! Jag som nästan hade tankarna på att lägga baddräkten på hyllan. 
 
Men nej fy fan, efter allt jag gått igenom efter all tid jag lagt ner efter tiden inlagd på sjukhus, att börja om från noll så är jag äntligen här! Ska träna stenhårt nu hela sommaren, hålla motivationen och träningen uppe och kvala till SM nu! Så jävla taggad! 
 
Nog tal om simning, men det är det enda som gör mig lycklig just nu samt mina bästa vänner, pojkvän och mamma! Det kommer komma några tuffa veckor till, sen får jag se fram emot en månads sommarlov innan skolan drar igång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0