Milen

Glad påsk på er! 
Hoppas ni fått många ägg och mycket godis såhär till påsk! Själv har jag blivit överdoserad på socker och har energi på skyhöga nivåer ;) hahah 
 
Igår var en ritkigt tuff dag! Vi hade träning mellan 15-18 för att simma en mil, fattar ni en jävla mil :O 
Ett normalt träningspass ligger på ca 5000m och simmade på så mycket att jag inte kunde röra mig efterråt. 
 
Imorse var det träningen igen, dock inte lika långt men ett par sträckor max, 2x 75m och 3 x 50m. 
Kan säga att jag nådde min bristningsgräns och grät i 30 min efter jag var klar. Var helt slut och tårarna bara sprutade! 
 
Kan säga att jag är helt slut nu, upp tidigt imorse med träning, hem äta och fixa mig och sen till Höganäs outlet och shoppade (ska visa bilder) och sen åkte vi till Väla centrum (helsingborg) och spanade in deras köpcentrum, var premiär idag för min del ;) 
 
Sitter nu hemma i sängen med en snarkande pojkvän på min vänstra sida och en godis skål om min högra. 
Kan inte mer än säga att jag njuter av livet just nu, glad påsk! :) 
 
 
Torsdagsträningen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0