Lager 157

God dag! 
Ställt om klockan? Det hade jag totalt missat kan jag säga så vakna upp med halv förvirring ;) haha 
Idag händer inte speciellt mycket, vi har suttit och planerat hur min garderob ska se ut som vi ev ska handla imorn. Så jävla glad! Just nu bor mina kläder och tillbehör i en byrålåda, lådor under sängen, i markus garderob och på balkongen. Skönt att få något stort och som bara mina saker få vara i ;) En tjejs största dröm right? 
 
Vi var ju som sagt ute på Höganäs outlet igår och fynda lite. Var inne i en butik som heter lager 157 och jag trodde jag kom till himmelriket! I början var det vita toppar i precis dem modeller jag letat efter, allså var är oddsen? 
Dock så passa typ inget tack vara min simmarkropp och längd :( Hitta dock två toppar utan ärmar som funkade och även en baseboll jacka från svea! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0