Underskattar mig själv

Hallå!
 
Allt bra i solens strålar? Jag lever nästan som en kung just nu, nästintill iaf. Efter förra helgen i Halmstad så började jag veckan som en zombie och var helt död från topp till tå. Men under veckans gång så vakna jag till lite här och var av olika skäl. Under fredagens träning så gjorde jag något jag inte förväntade av mig. 
 
4x50 fart 1-4 där den fjärde är max från pall. När start singnalen gick och simmade precis som vanligt, missa lite i vändningen och kände bara fy fan detta kommer bli en usel tid! Sätter händerna i vägen och hör Markus säga 38.4. 
Jag bah va? Sa du 38.4?! Det är fan 1 sekunds pers i kortbana på TRÄNING!? Kunde fan inte bli mycket gladare då allså! Om jag hade satt en ordentlig vändning undra vilken tid jag hade fått då? *Lycklig tjej* 
 
Nog om det, helgen har glidit iväg den med, med vänner, kärleken och jobb. Nu är det bara att samla energierna igen och ladda inför träningslägret som vi drar på imorgon! Ska slita som ett djur och bygga upp mig ordentligt inför säsongens sista tävling i Malmö! 
 
Så antar att det är dags att börja packa igen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0