Dagar passerar

Hallå!
Ännu en helg passerat och nu sitter man i sängen med godis och en mysig pojkvän. Har precis avverkat nästan en hel helg med mina bästa vänner. Då Markus drog iväg mot Motala för att cykla Vättern runt så passade jag på att spendera tid till Marcus och Marion. Mysiga kvällar, med film, godis och varandras sällskap. Helt klart oslagbart! 
 
För min bättra hälft var det tydligen inte lika mysigt. Hans start gick 01.30 lördagnatt och efter några mil var han tvungen att avbryta loppet då låret inte alls ville medverka. Tråkigt för älsklingen :/ 
Så just nu har jag en haltande liten gubbe hemma som jag precis har skämt bort med läsk,chips och godis ;) hehe 
 
Även fast jag sovit 11,5 h inatt så är jag fortfarande trött, så ska nog passa på att ta John blund i handen och följa med till drömmarnas värld, godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0