Update

Så fruktansvärt härligt när solen skinner och det är upp mot 25 grader i luften. 
Det kallar jag svensk sommar! Solar och badar dagligen, uppe sent och dagens klädsel består av en bikini och en tunn tunika! 
 
Har gjort en tillfällig bloggdesign då jag tröttnat på min andra men inte har haft tid och ta nya bilder då en vän till mig ska hjälpa till :) 
Sitter just nu och smuttar (tro det eller ej) på en utav dem nya smakerna från Xcide! Japp jag dricker alkohol, då jag är egentligen är den typen som föredrar alkoholfritt som typ saft ^^ 
 
Men man måste få testa någongång ibland och ja just denna samk var helt okej, wasabi lemon. :) 
Kanske ska hjälpa min pojkvän och hans bror att laga mat så jag är säker på att jag får någon middag ikväll ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0