Mer levande än någonsin

Hallå bloggen
 
Det är segt med bloggande under sommartid, orkar inte riktigt sitta inne nu när det är sommar och solen skiner utanför. Dock har ju vädret inte varit det bästa dem senaste dagarna men då har simningen kommit ivägen istället. 
Men nu är jag helt klar för terminen och nu ska jag inte göra mer än slappna av! Kommer dock inte hända.
 
Är så himla sugen på att SM kvala nu och för att slippa börja om träningen i höst så har gjort ett gymprogram med gympass på 4-5 ggr i veckan, kommer bli biff ;) haha 
 
Den största nyheten nu är att jag är helt medicinfri, kan inte förstå det ritkigt. Kommer ihåg det som det vore igår då jag låg i fosterställning på 48kg i en utav sjukhusets sängar, fy fan vilken mardröm. Ska aldrig mer hamna där inne, A L D R I G! 
Har aldrig känt mig så levande och så oberoende som jag gör mig just nu, så jävla fri och sån underbar känsla.
 
Och för att göra livet lite bättre så har jag fått mina antagningsbesked för skolan i höst, jag kom in på alla kurser och allt är klart. Nu jävlar kör vi!! Har sommarlov nu drygt en månad och ska passa på att njuta till fullo innan jag blir fast i ett tufft schema i höst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0