Försvunnit i sanden

Nästan bokstavligt talat
Har spenderat nästan varje minut jag kunnat på stranden, morgon som kväll, helt oslagbart! Och folk undrar varför jag drog från Sthlm, hallå finns fan inget som slår Lommas sandstrand ! 
 
Har ju varit lite nere som ni kanske märkte i mitt senaste inlägg, har gått lite upp och ner med den biten. Kan väll säga att jag befinner mig i ett neutralt läge. Orkar inte tänka så mycket just nu utan vill bara leva livet innan jag måste ansluta hjärnan sen till höstens aktiviteter! 
 
Kan säga att det känns ganska ordentligt att jag varit i solen nu i flera dagar, min hud brinner verkligen och känner nog av lite frossa... usch! 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0