Bästa dagen på länge

Imorse så åkte mellanbror Olsson upp till Stockholm. 
Tur att vi hann säga hejdå redan igårkväll då han drog vid 8 imorse. Och varken jag eller Markus vakna inte utan sov ändå till halv tio. Gjorde oss i ordning med stabil frukost och packa väskorna och tanken var en hel dag på stranden. Men dels var det jätte mycket folk och dels vägra ju Markus bada, så jag fick guppa i min badring (premiär) på egen hand.. Hur kul är det liksom ? Så vi avverkade ca 2h på stranden innan vi åkte hem och bytte om och drog till Burlöv C för mini shopping och matinhandling. 
 
Har spenderat nästintill hela kvällen på Lomma beach med fina simmar vänner! Badat, ätit gott och lekt. Så himla underbart, denna dagen kunde absolut inte ha blivit bättre! (Förutom herr badkruka jag nämnde innan haha ) 
 
Sitter nu hemma, nyduschad och ren i sängen och ska snart ta en dejt med kudden. Ska ladda inför en lika fin dag imorgon! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0