So sorry!

Shit allså!
Var verkligen motiverad efter nyår inför allt. Men tyvärr sprack det ganska hårt. Fick ju mer tid i skolan för att vissa lärare klanta till det, "kom till vårterminen igen så löser vi det" Mhh jo kiss my ass.. mailade dem och fårgade hur vi skulle göra och nu svarar dem att dem inte kan hjälpa mig på den korta tiden. Men det kunde ni väll räknat ut tidigare? Är ganska arg och less på mycket saker just nu, vill bara att det ska vara över så jag kan få starta mitt liv tillsammans med Markus, mina vänner och simningen. Inte behålla slava som jag gör just nu, dags att leva livet!
 
Hoppas ni förstår då att bloggen varit lite rutten... man tappar ju även motivation till att skiva positiva saker när allt runt omkring är negativt.
Har försökt peppat mig själv så ska försöka hålla denna motivation så jag kan ro i land!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0