7 januari

Vart fan tog denna dag vägen?
Tror inte jag gick upp ur sängen förrens vid ett. Ja på dagen, 13.00! Vi käkade frukost och gjorde oss i ordning, handla lite mat och fixa lite ärenden. Sen raka vägen hem för att städa hela lägenheten då det såg ut som ett bombnedslag här inne! ^^
 
Men nu är det fint här och luktar gott! :) Imornbitti blir det att träffa psykologen, väldigt länge sen sist jag var där. Och känner även själv att jag spricker av känslor och tankar. :( Det löser sig säkert även fast det känns tungt just nu!
 
Gick en power walk runda ikväll med bästis! Har sån fruktansvärt dålig kondis, men var nöjd ändå efter 35 mins non stop walking! ;)
Sitter nu i soffan och kollar film med Markus, lägga sig ganska snart då jag måste packa väskan, planera simpass för dem små imornkväll och ladda för egen träning, åh kommer bli så perfekt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0