My new neckless

Hallå!
 
Fan vad det börjar bli kallt nu, ändå rätt mysigt så länge man får hålla sig inomhus. Kan inte riktigt förstå att vi är inne i december och att ett till år snart är slut. Vad har jag gjort för nytta detta år? hahah skämt o sido. 
 
Markus hade en ledig dag idag, trodde jag. Tanken var att vi skulle åka till Nova Lund för att kika lite i butiker och handla mitt halsband jag ville ha. Dock var han tvungen att vara på ett möte med jobbet från 10.30-16.00 fick jag reda på sen. Min dag har typ gått helt i spillror.... 
 
Fick dock åka till Nova senare en snabbis och fick med mig hem nya kärlek! :) Resten av kvällen blir det att krypa under täcket och kolla simpsons/family guy. Har jobbat och varit duktig idag så förtjänar det ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0