Varmt

Ursäkta den dålga blogg uppdateringen. 
Dem senaste dagarna har jag inte mått speciellt bra, har antagligen fått väldigt grov vätskebrist. Har ont i huvudet, snurrar och orkar knappt röra mig. Jag vet att jag inte är den bästa på att dricka, men jag försöker så gott jag kan just nu. 
 
Har väll inte hänt sådär överdrivet mycket heller, tog en tur till sthlm i måndags, hann dock inte med allt jag skulle ( ovanligt) innan jag var tvungen att hem till skåneland igen. Följt sim VM, kvällsbadat och handlat på ikea är vad jag roat mig med nu sen jag kom hem.
 
Ska börja skola in mig imorn genom att börja ställa klockan på sju, herre jösses så tidigt. Jag som är van med att sova till elva. 
Tisdag är iaf då jag ska träffa lärare och bekräfta mina studieplatser ( allt är fan så mycket komplicerare nu) och inte förren på fredag kommer jag träffa mina studiekamrater och få mitt shcema och allt annat tillbehör. 
 
Dags att gå och kela med frysklampen igen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0