OMG

Godmorgon!
 
Hade fan glömt hur stressigt och plågsamt allt var med skolan, men detta med komvux  är ju fan lite värre ;O 
Dagen igår gick nästan helt fantastiskt bra, dock har jag ingen lunch så var lite yr i bollen efter min sista lektion vid 14.40 Fått hur mycket info, planeringar, läxor, dyslexihjälp som helst nu om min hjärna är helt överflödig känns det som. 
 
Och är rätt mör att gå upp halv sex för jag ska vara i skolan 8.... Tur att det är flexkurser... så behöver ju inte alltid vara där mohahha
 
Efter skolan idag, blir det direkt hem, packa väskan inför veckans träningsläger i Karlshamn. Dock kommer jag lite senare, så alla får har det roligt utan mig ett tag....  :( 
 
Men dags att kasta sig på cykeln snart och cykla till bussen, ha en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0