Home sweet home

Hallå! 
Var några dagar jag skrev något sist, men allt har ju sina förklaringar. Direkt efter skolan i torsdags tog jag tåget till Karlshamn där vi hade vårt årliga sommarläger. Har haft helt otroliga dagar både positivt som negativt. 
Bl.a. dem positiva grejerna är att simningen har startat, fått träffa mina simvänner och mina små rara guppysar! Det som tillhör i det negativa var att jag skulle hoppa från femmans trampolin, men i ren skräck tappade jag medvetandet i luften och vakna till igen när jag landade i vattnet. Fy fan vad jag mådde dåligt sen.. har fått lite mardrömmar sen dess men hoppas att det försvinner snart! 
 
Börjar äntligen komma in i vardagsrutiner med skolan, och nu på tisdag med simning och jobb! :) 
Men ikväll blir det att försöka packa upp så mycket som möjligt och lägga sig tidigt, det tar på krafterna att vara A-gruppssimmare samtidigt som du är ansvarig för E-grupperna... herre jösses ^^ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0