Handsprit

Hallå!
Jag måste ju ha världens gulligaste kille som verkligen vet hur rädd jag är för bakterier och smuts! 
När han kom hem från Stockholm igår hade han med sig en present till mig. 6-pack handsprit från the body shop med olika dofter bl.a. Jordgubb, kokosnöt och mango. Nu behöver jag inte oroa mig mer för att bli sjuk ;) 
 
Lite senare nu i eftermiddag ska jag åka och låsa upp hallen till ett gäng som ska ha svensexa! haha min kompis i A-gruppen ska utmana hern som ska gifta sig på 100m frisim ;) Hon har ett litet hot med att han låg på 10-topp listan på 100m bröstsim en gång i tiden. Stackars lilla Elin, men jag tror på dig vännen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0