Första skoldagen

Hallå!
Var några dagar sen nu, men har stökat omkring med bloggdesignen och det har tagit en massa tid och energi. Sen har jag fått tillbaka min underbara yrsel igen så mår som ett svin till och från! 
 
Strunt samma, idag inledde vi första skoldagen i Malmö :) Känner mig fan nervös igen, precis som den lilla flicka jag var när jag skulle börja ettan.. fy fan haha
Så dem kommande fyra terminerna kommer jag spendera mina dagar på Pauli komvux, jävla massa kurser jag ska läsa! 
 
Men glad att det är helg nu och få bort nerverna och sen struktur i vardagen, fan vad jag saknat det! 
Nu väntar jag bara på svar från min man som är i Stockholm på den sista arbetsinterljuven, go älskling! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0