Allt går så jävla fort

Allså shiiit, detta är helt insane! 
Dagarna sveper förbi mig så fort jag blinkar en enda gång. Vaknade i måndags och allt var frid och fröjd, nu sitter jag här en söndag vid köksbordet och pluggar som en gnu! Hur i hela fridens namn gick detta till? 
 
Jag kommer inte att ha något minne kvar av denna termin om det ska rulla på i den här takten, skola och simning om vartannat och sova en skvätt då jag hinner. 
 
Sitter just nu och skriver ett referat i svenskan. Har fått en artikel om en debatt där man pratar om tjejers prestationer även kallade "prestationsprinsessa". Precis som en sån känner jag mig just nu. Sådan otrolig press, men är ju inte ritkigt den som ger upp. Ska fan klara den här skiten! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0