Vad lider jag av?

Hej!
Ja med rubriken kan man ställa många diagnoser. Syftar dock inte på den psyikiska delen nu, utan den fysiska. Sen i torsdags har jag haft ont i halsen, snorig, slemmig, hosta och ni vet. I vågor har jag mått som en döende varav en lyckliga människa. 
 
Har väll åkt på något skit, skulle inte förvåna mig om det är typ virus och en släng av halsfluss. Men men, träningen kan jag ju fet glömma, blir typ andfådd av att klä på mig på mornarna haha ^^ 
 
Har sökt in till höstens kurser på komvux iaf, tack vare min gymnasieskola måste jag plugga om nästan 75% av 3 gymnasieår.... wiooooo
 
Citerar från min SYV " Det kommer bli tufft, men det är absolut möjligt
Får leva livet nu i sommar så tar vi på hårdhanskarna sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0