Trött, sliten,sjuk

Hallå hörni! 
Haft riktigt mycket att göra och haft en dipp förra veckan. Jag har haft mina E-gruppssimmare själv, då vi snackar 22 barn nu ^^ Helt slut! Då min kollega har varit bortrest, men skönt att han är tillbaka ikväll ^^ haha 
 
Har även fixat och haft oss med en ny garderob till mig här hemma. Det började med att jag ville ha en klädstång som jag ville ha mina sommartoppar på, men istället blec det en garderob som är två meter hög och en meter bred ^^ Så nöjd, nästan den största kärleken ever! ;) 
 
Har även taggat rätt mycket inför tävlingen som var i helgen. Gick inte så jätte bra då den simmades i långbana och jag har verkligen inte sån träning i kroppen. Men ändå skönt att simma igenom inför tävlingen i Halmstad då det är långbana och utomhus, så sjukt taggad! 
 
Simmade 50m bröst i söndags då tanken var att kvala till DM, persade till ett nytt fint personligt rekord, men en sekund ifrån kvalet. Lite ledsen över det, men hann ju bli sjuk natten mellan lördag och söndag. Så utifrån situationen är det väll helt okej. :) 
 
Ikväll är det poängcupen efter jobbet, 200m bröstsim, ska föröska pressa ner mina tider ytterliggare trots min förkyldning, önska mig lycka till ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0