Torsdag!

 
 
 
 
Shit!
Fan att träningsvärken blir värre andra dagen! har inte kunnat sova ngt inatt pga smärta så fick sova lite längre på förmiddagen och nu känner jag mig totalt vilse om vilken dag det egentligen är xD haha
 
har försökt stretcha och värme musklerna för att minska pinandet, men inget som hjälper. Tänker ta lite ledigt från träningen ikväll och låta dem få extra vila. Under gårdagensträning kom jag knappt framåt :S
 
Men måste iaf till hallen för att jobba, har teknikskolan och E-gruppen efter. Men dem två timmarna kommer nog bli roliga då man har sin underbara löjliga vän Steffi vid sin sida ;) <3
 
Sen ska jag fan hem och ta ett långt bad och ha egen tid för min stackars kropp! ^^
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0