Måndag

God förmiddag!
Som ni kanske har förstått har bloggen legat lite nere då jag varit i lund hela helgen och tävlat! Gick väll helt okej för min del, några nya personliga rekord och fin simning. Dock har jag bara tränat två veckor så är är väll ändå ganska nöjd! Om jag tränar hårt och seriöst under denna termin så är inte kvalen så långt borta från mig! ;D
 
Hann även med lite mini shopping inne på Nova lund. Nya underkläder och en fin vit tröja med coolt stickning. Har sett en liknande fast i grått och 200 kr dyrare, så detta var ju ett kap! ;)
 
Ska in till Lund om någon timme och träffa en ny psykolog. Får se vart detta bär av. Mer uppdatering när jag är hemma igen! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0