Blöt lördag

Godkväll underbara!
Sitter i sängen efter en lååååång dag, känns som den aldrig tar slut. Steg upp klockan 6 imorse då klockan rignde med morgonträning i ca 2h. Åkte hem och käka och sen tänkta jag att jag bara skulle vila lite så vi kunde åka iväg en stund pådagen.. haha vilket skämt! Somnade så djupt och blev så avslappnad att jag dreggla ner hela kudden.
 
Och efter ca 1,5-2h sömn så väckte Markus mig och sa att jag itne fick sova mer! :( Klockan var typ nästan halv ett så det var bara att vakna till och sätta sig och äta lunch innan man skulle tagga till eftermiddagsträningen ;)
Har så fruktansvärt ont i armarna/axlarna och i röven att jag tror jag dör snart ^^ Kunde knappt borsta håret tidigare utan att få mjölksyra. Då har man tagit i! ;)
 
Så kommer nog bädda ner mig snart och kommer väll antagligen somna då med, ska upp och jobba imorn vid nio.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0