Streeeeess!

Goddagens!
 
Som vanligt är det mycket att göra hos mig, en massa jobb och en massa studier som aldrig blir klara känns det som! Ska snart iväg på ett möte med SYV här nere i Lomma och prata om hur jag ska lösa mina framtida studier från hur min studiesituation ser ut just nu, faan mycket komplicerat det där säger jag bara!
 
Sen blir det att åka hem, göra matlådor och sen traska iväg till jobbet. Två timmar står på spel vid bassängkanten. Innan man ska ladda upp inför egen träning ikväll. Har en känsla av att jag kommer vara en zoombie när jag kommer hem ^^
 
Men får se till att kämpa nu dem närmsta dagarna, har nämligen bokat en sthlms resa från torsdag-måndag! Fy fan vad skönt det ska bli :D
 
Men måste kila nu innan jag kommer försent, puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0