Tisdag

Åhhh min saknade säng!
Efter en längre resa än planerat så kom jag hem runt ett tiden inatt och blev så lycklig över att få se mitt rum igen! Helt galet att man kan sakna ngt så mycket. Kasta i mig lite mat innan jag gick igenom lite post innan jag somnade sött bland alla mina 8 kuddar. Markus blir knäpp på mig när vi sover här i sthlm ;) haha

Vaknade upp av att Viktor lekte utanför mitt rum så kunde ju inte låta bli att gå upp och krama och pussas med honom en stund. Saknade unge! <3 Så idag har jag bara varit hemma mest och njutit av sthlms atmosfären!
Var och handlade lite förut och fick många minnen i huvdet under den lilla stunden.

Åkte sedan till mamma över middag och prata om massa mellan himmel och jord. Det behövdes och hon var också väldigt saknad! :)

Kom hem för inte så jätte länge sen och satte mig i badet då jag och mamma satt ute och åt middag och sen blev det lite kyligt! Hann även raka benen och smörja in mig med skimmrande lotion. Ska lägga ut en bild på mina nya lotions :)

Ligger nu i sängen, kollar film och ska måla naglarna. Perfekt dag och det kommer fler.
Happy girl! :thumbup:

Slänger upp en bild jag tog igår, då jag inte hunnit fota så mycket än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0