Söndag

Oh shit!
Flera dagar sen jag uppdaterade. Men har varit full rulle med familj, vänner och skola. Har knappt varit hemma känns det som. Ska bara skriva kort vad jag har haft för mig dem senaste dagaran och sen får det bli en massa bilder! :)

I torsdags började jag med att åka till skolan för ett möte med SYV och rektorn som gick otroligt bra! Fick ännu mer tid i skolan för mina arbeten och praktik då inte det var klart och blivit mycket prat om detta. Men nu är det fixat och jag ska verkligen kämpa sista tiden!

Sen åkte jag till stan och träffa Jullan! Shoppa lite, åt lunch och satt i underbara kungsan. The blace to be when it's springtime! ;) Alla 08: or vet varför och det är ju fan helt sjukt egentligen!

I Fredags hade jag Viktor hemma, ville spendera tid med honom innan jag åker. Så vi åkte och bada i Eriksdalsbadet och det var huuuur kuuuul som helst! hahha ^^ Det gjorde min dag ! ;) sen blev det lite lunch på donken innan pappa hämta oss. Jag hann vara hemma ngn timme innan jag åkte till psykologen och sen träffa min kusin på stan och sen åkte vi till en studio och jag skulle pierca naveln. Gick kanon och blev skit snyggt!

Vi drog hem till mig, packa min väska och sen åkte och handla innan vi åkte till henne :) Blev en riktig tjejnatt! Färga håret, åt gott, snacka en massa och försökte kolla film men alla somna hahah ^^

dagen efter skulle vi fira farmor. Då åkte vi hem till oss och här blev det full fart från eftermiddag till kväll. Och idag är jag såååå otroligt trött men det var helt klart värt det! :D
Har hunnit tvätta en massa idag och börjat ta fram det jag ska packa så slipper jag göra det imorn då jag har annat att göra.

Behöver lite tid hemma i mitt rum med mina saker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0