Onsdag

Andra dagen i huvudstaden!
Och vad planerar jag idag? ingen jävla aning :D haha ^^ Skulle ev träffa en kompis men som ej har hört av sig än. Får se hur det blir, jag klagar inte över att få vara hemma i mitt rum ;) ^^
Har lite småpyssel och några samtal att ringa idag :)

Tänkte bara visa mina lotions jag köpte igår! Jag är beroende av lotions då jag simmar ganska många ggr i veckan och är jämt torr och orkar verkligen inte spendera en förmögenhet på sånt :O Men hittade perfekta nu på apoteket!
Den till vänster är samma lotion med brun utan sol effekt som jag brukar använda fast i en ny förpackning. Och den till höger är en annan lotion som har skimmer i sig. Testade den igår och oj vad jag glittra ;) Kommer bli perfekt i sommar kan jag säga! :D
Pris? Tror det var 65 kr flaskan men nu var det ett kipp på apotket då man fick ta två för 99, passa på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0