Onsdag

Åh lill-lördag! ;)
Tyvärr blir det inget ut och ha roligt idag inte. Då träningarna börjar vid halv sju och sen jobb och stänga hallen till elva :O Sen får jag åka hem! ^^ Det är sjukt segt just nu, hade hoppats på lite sol men icke sa nicke... grått och trist! *sadface*

Har en glad nyhet att berätta, att idag kommer jag boka resa hem till sthlm för en vecka tror jag det blir. 5 juni - 12 juni :) Vi ska ha en liten återträff med gymnasieklassen och självklart måste man dyka upp! :) Och sen har jag ganska mycket hemlängtan. Så ska bli skönt att få träffa alla igen :)
Men som sagt stannar jag bara en vecka. Tänkte träna tills sista träningstillfälle ungefär innan jag åker upp till sthlm över sommaren :)

Nej, får ta tag i saker jag MÅSTE göra nu innan tiden drar iväg allt för mycket.


En bild från sist vi var i Sthlm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0