Onsdag

Igår var absolut inte min dag.
Vaknade i mardrömmar, så for upp i sängen och var helt svettig. :( Men efter det lugnat ner sig och jag fått i mig frukost så hamna jag på balkongen en stund. Tog även en cykeltur till torget för att kolla hur mycket medicin jag hade kvar och handlade lite småsaker inför helgen. :) Passade även på att cykla ner till stranden och doppa fötterna. Och fy fan vad underbart det var! :D Ville bada men hade inga badkläder på mig :( Får bli nästa helg!

Innan träningen blev jag lite ledsen pga vissa saker som drog ner mig ganska mycket så var ledsen hela gårkvällen. Men blev lite gladare då jag fick träffa simkompisarna och träna lite. Men blev värre sen då vi skulle träna på starter. Jag halkade på pallen och drämde foten rätt i metallkanten. Gjorde så sjuuuukt jävla ont! Brukar egentligen inte fälla tårar för sånt men eftersom tårarna redan pressade så kom dem självklart ut. Foten ömmar, är lite röd/lila men ingen större fara :)

Värmen verkar fortsätta även idag, vill sola på balkongen men hinner inte ligga i typ 5min förren jag får typ panik av all värme! Helt sjukt :O
Så får vara inomhus en stund nu. Senare idag ska jag handla en ny tävlingsdräkt inför helgen! :D Sjukt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0