Lååånghelg

Vet att jag skulle uppdatera igår, men vi la oss och sen kom jag aldrig upp igen haha ^^
Detta kommer bli ett långt inlägg om helgen. I torsdags som sagt åkte vi upp efter lunch då Markus slutade jobbet. Färden tog ca 6h då vi tog bilen. Framme i sthlm åkte vi till Markus bror och åt middag och hälsa på dem en stund innan vi åkte hem till pappa. Blev lite mys med pappa, bonusmamma och mormor och morfar. I fredags ställde vi klockan och åkte till gymmet på förmiddagen för att hålla igång inför nästa helgs tävling ;)

Lite sim i bassängen hann vi med också innan vi åkte vidare på mer äventyr. Markus åkte till sin bror och jag träffa en kompis. Sen blev det hem och göra sig i ordning och sen åka till mamma för att äta middag med mamma och bror och fira lite i efterskott :)

I lördags åkte vi till landet och hälsade på farmor och lite mer släkt på pappas sida, sen in till stan för att byta en tröja som inte passade på markus och sen hem igen :) En tre rätters middag stod på menyn och vi somnade mätta och glada :)

Hela dagen idag har vi åkt bil och kom fram nu för någon timme sedan. Men vi har ändå hunnit bada, äta och snart läggdags! Är så grymt trött efter denna helg. Då vi har berättat för alla närstående i familjen om att jag och Markus har förlovat oss. Har haft den hemligheten mer än en vecka och tror jag höll på att spricka på slutet! :P
Ska berätta mer senare om det, men det får bli imorn. Måste verkligen sova snart. Ska även lägga upp en MASSA bilder sen.

Nu vet ni att jag lever och bloggar mer imorn! Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0