Hallå!

Hej bloggish!

Vet att det nästan var en vecka nu sen jag bloggade men har ju inte varit hemma på heeeeela helgen! Drog ju i fredags runt lunch då Jullan kom och hämtade mig och vi åkte Furulund där bussen skulle avgå till Halmstad! Sen har hela helgen rullat på, så jäääävla roligt har det varit. Och känns som jag kommit gruppen närmre nu iaf tjejerna. Hade en grymt mysig helg! :D Tävling för min del gick väll helt okej. Tror jag persade lite på dem pers jag fått under tiden i hajen. Men fortfarande ngn sekund kvar tills mina riktiga pers! Men det kommer ;)

Har bränt mig som fan också, är helt brun/röd i facet,axlar och rygg! Tur nu så har himmlen öppnat sig så behöver inte oroa mig för solen just nu ;)

Har massa att göra idag så ska sätta lite fart nu, sen som vanligt är det ju gym och simträning efter. Så om jag inte uppdaterar ikväll vet ni varför ;) ^^


En bild jag och Julia fixade på poängcupen tror jag ^^ Bilderna från i helgen får ni sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0