Fredag

Underbara fredag!
Nja kanske inte, mulet ute och min förkylning är inte bättre :( Så gick till apoteket tidigare och hämta ut nässpray så hoppas bihålorna mår bättre :) Men jag är ändå sååå otroligt lycklig! Igår gjorde jag något som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle göra. Tänker inte berätta vad än och föll faktiskt lite i tårar igår.

Blir ganska lugnt idag, håller på att renskriva mina övningar i gymmet på ett papper och lite sånt. Har ju börjat få gymtider igen. Tisdagar gymmar vi själva och på fredagar så är det gruppträning. Idag ska vi ha cirkelträning, kommer nog bli askul! :P

Sen blir det nog bara mys hemma och sova tidigt då jag har morgonträning imornbitti och sen ska jag åka med en simtränare till Trelleborg för att kolla på simtävling för dem yngre :) Markus ska vara tränare men dem åker i en buss så jag får ta mig dit eget sätt tsm med Johan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0