Dålig bloggvecka!

Som rubriken lyder.. Förlåt!
Har bara varit en sån vecka där jag varit fokuserat på annat och haft så mycket i huvudet. Samt att jag och Markus åker till Sthlm nu efter lunch. Så håller på att packa det sista och bränna skivor som vi kan dunka till längs E4an ;) haha

Ska bli skönt att få komma till mitt andra hem nu över långhelgen :) Spendera lite tid med familjen <3 Jag och Markus ska även försöka träna lite i gymmet med för att få upp orken till tävlingen nästa helg ;) Mer om det senare!

Nu måste jag fixa klart här kanske hinner skriva några rader innan vi åker ! :)


Kommentarer
Postat av: Kjelldelicious

Hej HEEEEJJJJJJJ BLOOOGGGGGGGGEEEEENNNNN!!!!!!!!!!!!!

Svar: Hahah vad töntig du är ^^
Laris ♥

2012-05-24 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0