Back!

Förlåt förlåt förlåt!
Vet att det var några dagar sen nu :O Men det har varit fullt upp. I måndags var det skola, kompisar, klippning och packa det sista. Tisdagen var jag mer eller mindre död hela dagen  samt att älsklingen fyllde år då ;) Han blev en stor pojke! haha :p Igår fixade vi en massa och sen hallen hela kvällen. Och nu känns det som jag kommit in i mitt skånska liv igen ;) haha

har precis avslutat en god frukost och ska väll duscha och städa upp lite här, vilket jag gjorde senast igår. Förstår inte att det kan bli stökigt så fort! :O

Ska bli bättre på bloggandet nu ;)

Saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallå!!



Fin bild undra vem pappan är???

Har du kommit fram samt har presenten till Marcus kommit fram????



Pappa

2012-05-10 @ 16:06:36
Postat av: Pappa !!

Hej igen!!



Vill bara konstatera att detta är mina barn.

Jag älskar er bara så ni vet!!!!!.



Kram Pappa


Svar: Vi älskar dig med pappa lilla :) <3
Laris ♥

2012-05-12 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0