PANIK!

Godmorgon på er!
Hoppas eran morgon har varit mysigare än min :O Markus pussa på mig innan han gick och kunde inte somna om sen dess. Så kollade lite på film och rulla runt fram och tillbaka för att få somna om, men icke! Gick istället upp och åt en god frukost. Brukar alltid kunna somna efter det men inte idag såklart så tog fram datorn och började maila min tränare om en tävling och vuxengruppen om påskledighet. Men precis när jag ska öppna pärmen med kontaktuppgifterna på så kryper det värsta spindeln ut. Okej han var kanske 1cm lång men ändå! Mina grannar måste tro att jag var galen som springer runt och skriker hahah ^^

Förtvivlat letar jag efter min telefon som ligger i sängen någonstans tsm med spindeln, ringer Markus och fortsätter att skrika. Han blir ju jätte orolig stackarn och tror att det har hänt ngt allvarligt. Men typ pressar fram orden att det är en spindel i sängen. Och han skrattar åt mig?! Den jäveln! :O

Efter ca 10 minuters letande i sängen bland täcken och kuddar hittar jag den lilla skiten och har fångat honom i ett glass. Han sitter nu  ca 40cm från mig nu. Men jag är lite lugnare då jag vet vart jag har honom. Markus får kasta ut honom när han kommer hem (A)

Ska lugna ner mig nu, har fortfarande hjärtat i halsen typ :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0