Onsdag

Helluuu!
Håller på att dö av värmeslag på balkongen, fy tusan vad varmt det är! Hade det inte blåst så mycket uta hade man faktiskt kunnat ha shorts på sig. Men antar att det får vänta ytterligare ett tag till ;)

Cyklade till apoteket för att införskaffa mig lite saker för att vårda min kropp. Med inriktning till hår,ansikte och händer. Handlade lite scrupp till ansiktet för att få väck porerna, skit bra handkräm och en paddelborste. Har läst att det är bra för håret och med tanke på mitt tjocka fågelbo jag bär omnkring på ;)

Stötta på en kollega nere vid torget, han frågade om ajg kunde ta hans grupper ikväll då han hade hionder ivägen. Och självklart kan jag det, får ju tillbringa mer tid med gull Steffi ;) haha ^^ Så kommer vara i hallen från 16.45-23.00 Kommer bli rekord ^^ Kommer vara död när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0