Tisdag

Hallå!
 
Vet att det var några dagar sen jag gjorde inlägg av ord och inte endast bilder. Men bilderna har fått tala för mig och dem senaste dagarna har jag inte haft så mycket att berätta. Men nu känner jag att det är dags att uppdatera läget!
 
Vädret växlar från tropiskvärme till riktig svensk sommar och humöret jaa det är nästintill på topp. Om några få dagar tar jag och min bättre hälft tåget upp till Sthlm. Ska bli både kul och skönt för att få åka iväg, vara med en massa och inte lägga tankarna på det som drar ner än med jämna mellanrum. Och få vara i sitt flickrum som Markus nästan hatar.. det är ju dock en del av mig och hur kan han hata lilla mig? ;)
 
Från svammel till verklighet. Har varit med en kompis idag som jag pratat med kanske i 3-4 år? Men inte förrens idag träffades vi.. det är ju helt insane! Har även börjat packa och taggade inför gymmet. Börjar bli biff nu ;) haha!

Efter träningen drog vi en snabbis till hemköp, hämta ut paket och handla jordgubbar som jag precis ätit upp i en skål tsm med lite mjölk och socker!
Är så otroligt trött så blir nog inte så långvarigt för mig ikväll. Ska försöka skriva några rader imorn med!
 
Over and out
 
Dem smaskiga jordgubbarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0