Onsdag

Ouups..
En vecka nu sen jag uppdatera här sist.. ledsen för det. Men i fredags åkte vi ju som sagt till stockholm och jag tog inte med mig min dator. Kände att jag behövde klippa nagelsträngen från den lite. Och innan vi åkte var det mycket att fixa här hemma och runt omkring. Vi kom tillbaka hit igen i söndags då Markus var tvungen att gå till jobbet på måndag morgon..  jag hade nog velat stanna någon dag till. Men men, snart har han semester och då lär vi åka upp igen! :D
 
Har skaffat ny mobil! Fick Annikas gamla mobil, en HTC Desire! Och jag älskar den, den är typ 3 dubblat så stor som min förra ;) haha ^^ Har även varit check nog att skaffa instagram så bara börja följa mig där. Ska försöka bli mer aktiv där också men allting är fortfarande väldigt nytt så har inte alla knappar under kontroll än ;)
 
Ska lägga upp en massa bilder från helgen och så vidare så får ni se hur mysigt jag har haft det ;)
 
Midsommarafton nere vid bryggan på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0