Måndag

Sista dagen då i underbara Sthlm..
Känns både lite ledsamt men ska ändli bli skönt. Känns som jag har hunnit med det mesat jag velat med denna vecka. Hälsat på familj och vänner, fått pyssla med mina saker i mitt rum m.m. Och imornbitti bär det av ner till skåneland igen.

Har varit väldigt effektiv idag så kommer inte bli några konstigheter att somna. Har varit på gymmet, landet och träffat farmor. Haft våra underbart mysiga små pratstunder och hunnit packa och lite annat småfix. Nu blir det seriös träning i två veckor och sen åker både jag och Markus upp till Sthlm till midsommar och halva helgen ska spenderas på landet och halva hemma ensama <3

Imorn som jag säkert nämnt tidigare så ska vi på tre studentmottagningar. Och innan dess ska jag slå in presenter, gymma och försöka sova en stund. Känner att ögonen  redan går i kors ^^

Godnatt på er!

hade denna  krabat i min säng imorse... Hur hamnade han där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0