Lördag

Tjolahopp!
Hur mår ni? Själv mår jag väll ganska underbart. Börjar bli ltie småtrött nu såhär på kvällen ;) Igår så kom pappa och hämta mig och mina saker och vi var ute och jagade en klänning jag ville ha till tills på tisdag. Men icke sa nicke den är typ helt slutsåld i hela sverige! -.-

Åkte hem istället och var bara hemma typ resten av dagen och kvällen. Mycket skönt! Idag hann jag och pappa åka till landet och fixa lite inför midsommar då hela tjocka släkten ska befinna sig i landfjärden! ^^ Haha hur kommer detta gå :O ;D
Hittade även min klänning på nätet, förmodligen den sista! Men den kommer nog nästa vecka till skåne :) :D
Pappa, Annika och Viktor drog till Ikea för att handla säng, lite förvaring till mig osv och jag passade på att åka till mamma på middag :)

Sitter nu hemma igen och är så fruktansvärt trött. Somnade igårkväll med kläderna och lampan på! Klapp på axeln där ;) Så blir nog tidig sänggång ikväll ^^

Sitter även och retas med markus. Hittade mina studentpresenter från förra året med massa kökssaker som är i min favvo färg..rosa! Och dem ska ju självklart med när vi flyttar :P Inte så populärt tydligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0