Hoppsan..

Tror jag har glömt att jag har en blogg..?
Menar typ fem dagar sedan jag logga in här och uppdatera om mitt fantastiska liv ^^ haha Nej men har försökt spendera så mycket tid med Markus som möjligt då jag åker upp till Stockholm idag! har dock varit mycket simning i helgen så skyller lite på det ;) haha ^^ I Söndags hade vi även liten skoj tävling med vuxengrupperna. Fick även en liten present, vart nästan så att jag blev lite tårögd för det var så gulligt av dem! Dem gör mig alltid glada och på gott humör, underbara människor! :)

Ska iaf bli skönt att få komma upp till Sthlm lite, saknat familj och vänner. Men kommer bli lite tufft att åka från Markus :/ Så jag hoppas lite att veckan går snabbt så jag får träffa honom (A)

Packningen är iaf under kontroll. Tanken var att jag skulle packa så mycket som möjligt igår. Men låg golvad i mensvärk och kunde inte röra en fena... Ni tjejer vet hur det är ;) Så har tagit igen mycket idag och är även kontaktbar haha ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0