Tisdag

Godmorgon!
Vaknade upp med huvudvärk, snorig och halsont.. toppen! :( Få se om jag kvicknar till snart.
Sitter i soffan med en stor plugghög, saft och film. Om solen tittar fram lite mer lär jag nog befinna mig på balkongen istället ;)
 
Tänkte berätta lite om mina sommarplaner! Markus jobbar ju veckan ut nu och sen har han semester i 4 veckor och det kommer bli så grymt skönt och mysigt!
På måndag tar vi bilen och åker till Göteborg där hans ena bror bor och stannar där några dagar :)
 
På onsdag sen fortsätter vi resan till Stockholm och där vi vara minst en vecka iaf. Vara på landet och träffa farmor, träffa vänner och familj och även fira Markus lilla brorsdotter på ett årsdagen! :)
Lite annat mys lär vi säkert hinna med, typ kolmården har vi också tankar på att besöka :)
 
Den 10 aug åker vi på träningsläger till Karlshamn några dagar :) Efter det börjar träningen igen och oj så jag har längtat efter det! :D Fösta tävling är i slutet på augusti!
Men veckan innan ska jag åka till sthlm själv och göra en tenta :/
 
Så ser lite av min och Markus sommar ut, hur ser er ut? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0