Nya tider

Förlåt kära lilla blogg..
Och till alla läsare för den delen! Bloggen har blivit väldigt sidosatt den senaste tiden och är verkligen super ledsen för det. För att bortförklara mig lite snabbt är ena anledningen att jag skaffat ny och lite bättre mobil och jag gör det mesta via den nu och orkar inte vara vid datorn lika mycket. Och för det andra att det humöret och måendet går i vågor nu som jag nämnde i ett tidigare inlägg.
 
Men det ska bli skärpning nu! Ska ta mig i kragen gällande både blogg och mitt liv. Men det är tufft att motivera sig själv och verkligen kämpa. Vilket jag gjort så många år nu.
 
Från och med imorn, ska det bli uppdaterat dagligen och ska försöka följa det så gått det går, nu under sommaren kommer jag åka iväg lite och itne ha internet alla gånger. Men ska självklart göra mitt bästa. :)
 
Säger nu godnatt då kvällen inte blev riktigt som jag tänkt mig, vi hörs imorn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0