Måndag

Ny vecka och nya tag!
Ledsen om bloggen legat nere nu sen i Onsdags. Men i torsdags hade jag och Markus lite egen tid för varandra innan han skulle åka till SM i Norrköping dagen efter. Och i fredags samt lördagen var jag och tävlade i Burlöv. Så hade inte så mycket ork till att skriva några rader då allt jag gjorde var att tävla, sova och kötta kolhydrater ;) haha
Vann 50m och 100m bröst :) Och även ett pers i långbana! Nöjd :)

I söndags tävlade jag dock inte men åkte dit ändå och simmade igenom tusen meter :) Kändes skönt men tror mina muskler är lite överarbetade efter helgens händelser så får vila lite nu :)
Igår hämtade jag även Markus i Lund då han kom hem från SM och oj vad jag har saknat honom, typ sprang genom hela perrongen för att få krama honom (A)
 
Dock jobbar han nu och jag är lika ensam som vanligt ^^ haha Men ska väll försöka hitta tågbiljetter till sthlm :)
Annars blir det nog några soliga minuter på balkongen ;)
 
( Har även skaffat instagram nu, så följ mig! Edenfeelt heter jag där )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0