Torsdag

Tjenixen!
Har sovit sååå fruktansvärt dåligt inatt så det finns inte! Vaknade varannan timme, sov oroligt, Markus typ knuffa bort mig i sömnen så jag låg på kanten. Så imorse var jag dum nog och tänka "äntligen går han" Men menade inget illa, ville bara få sova. Ångrade mig direkt efter han puss på mig, sa att han älskade mig, stängde dörren och gick :(

Som tur är kommer han hem snart :) Hinner inte vara hemma så jätte länge då eftersom vi ska avra i hallen strax efter fem. Och kommer spendera ca 4 timmar där :) Sen träning idag så vet inte om jag orkar blogga efter. Men har skaffat twitter nu så följ mig där också, klommer bli lite lättare att uppdatera där så ni vet vart ni har mig ;) haha

(Twitter iconen hittar ni på vänster sida i menyn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0